دنیای عکس

دل ما در شب هجران تو با گریه خوش است

دنیای عکس

دل ما در شب هجران تو با گریه خوش است

عکس هایی از پوریا پورسرخ (به همراه بیوگرافی)

بیوگرافی پوریا پورسرخ:

با حضوری کوتاه در مجموعه تلویزیونی « فرار بزرگ » حضور در مقابل دوربین را تجربه کرد و با بازی در مجموعه « وفا » به شهرت رسید و با ایفای نقش در مجموعه « صاحبدلان » ثابت کرد بازیگر توانمندی است.

زندگی خصوصی پوریا پورسرخ:
محل تولد: جردن
سال تولد: نمی گویم
ماه تولد: تیر
قد: 182
وزن : متغییر بین 75 تا 80

 ......................................................

مجموعه آثار:

- پسران آجری (مجید قاری زاده، 1385)
- مهمان (سعید اسدی، 1385)
- مصائب دوشیزه (1385)
- روز سوم (محمدحسین لطیفی، 1385)

مجموعه های تلویزیونی:
- فرار بزرگ (محمدحسین لطیفی، 1383)
- وفا (محمدحسین لطیفی، 1384)
- صاحبدلان (محمدحسین لطیفی، 1385)
- شکرانه (سعید سلطانی، 1386)

 

مصاحبه پوریا پورسرخ:

مثل همیشه اول باید ژوبین خودش را معرفی کند ؟

من پوریا پور سرخ متولد تهران و چهارم تیر ماه هستم . دو خواهر و یک برادر دارم که هر سه دانشجو هستند .مادرم بازنشسته ی آموزش و پرورش و پدرم نیز بازنشسته است .

قد ؟

182 سانتی متر

اهل کدوم محله تهران هستی ؟

بچه ی جردنم .

متاهل یا مجرد ؟                             

مجرد

خصوصیات اخلاقی پوریا پور سرخ چی است ؟

خیلی خانواده دوست هستم به مادرم خیلی احترام میذارم و زود رنجم و خیلی زود هم کینه ها را از یاد می برم . خیلی هم شیطونم .

تحصیلات ؟

دانشجوی دکترای فیزیولژی گیاه

شغل اصلی تون بازیگریه ؟

من به جز بازیگری کار طراحی فضای سبز را هم انجام میدم ؟

   چی شد وارد عالم بازیگری شدین ؟

چند سال قبل در یک سمینار سینمایی با آقای لطیفی که کارگردان مجمعه وفا بود آشنا شدم . آن موقع تئاتر بازی می کردم و تقریبا ایشون عامل اصلی ورود من به عالم بازیگری و دوربین بودند .

از مجموعه وفا بگو .

نمی دونم از کجا شروع کنم ولی اینقدر به بازی در این سریال علاقمند و عوامل اون علاقمند شدم که دلتنگ پایان اون بودم . من قبلا هم کار تلویزیونی و سینمایی انجام دادم در بعضی از اونها زمان برام به کندی می گذشت اما در این مجموعه اینگونه نبود و چند بار اشک ریختم .

از کارهای قبلی خودتون بگین ؟

اولین با با تلویزیون کارم را شروع کردم و در فرار بزرگ در نقش فرهاد ظاهر شدم بعد از آن کاری داشتم به نام مسافر و وفا سومین کارم بود .

و از کارهای بعدی شما چه خبر ؟

اکنون در حال بازی در یک فیلم سینمایی هستم که فعلا اسمش جنایت و جنون است ، در این فیلم نقش جوان سند و خوبی به نام بهرام را دارم .

در آن فیلم هم عاشق میشی ؟

نه اونجا از عاشقی خبری نیست .

چی شد تو به عنوان ژوبین انتخاب شدی ؟

کاندیدهای زیادی آمده بودند که همگی نیز سوابق زیادی داشتند اما لطف آقای لطیفی بود که در نهایت مرا انتخاب کردند .

شما در طول کار از کدام سکانس بیشتر راضی بودی و اون رو دوست داشتی ؟

از سکانس آخر ، سکانس آخر سکانس بازیگر نبود بلکه سکانس کارگردان بود ما اون سکانس رو خیلی دوست داشتم و حتی اونجا اشک هم ریختم .

آقا پوریا میشه بگی پورسرخ یعنی چه ؟

باور کنید ربطی به فوتبال نداره پورسرخ یعنی پسر سرخ .

شنیدیم شما چندسالی در یکی از کشورهای خارجی اقامت داشتید ؟

بله من 2 سال در کشور امارات زندگی کردم و این اقامت به دلیل مسائل کاری بود .

بازیگر ایده آل شما کیه ؟

شریفی نیا ، رضا کیانیان ، پرویز پرستویی و ... در کل تمام استادهایی که تمام مردم ما دوستشون دارن .

دوست داشتی جای کدوم پرنده بودی ؟

عقاب

جای کدوم گل ؟

همه گلها .

ادکلن دلخواهت ؟

لاکوست .

فکر میکنی ژوبین چه سالی ازدواج می کنه ؟

مطمئن هستم که سال 85 ازدواج نمی کنه .

تا به حال عاشق شدی ؟

بله

چه موقع ؟

فیلمنامه رو که خوندم و لبنان رفتم عاشق شدم و این عشق واقعی بد که در جسم ژوبین جای گرفت ، این حس توسط آقای لطیفی به من منتقل شد .

تکه کلامت چیه ؟

برای مثال .

مارک موبایلت ؟

نوکیا .

چه اسمی بیشتر مورد پسند پوریا است ؟

ایلیا .

چه کسی برایت عزیز است ؟

پدر و مادرم .

چه روزی رو بیشتر دوست داری ؟

4 تیر که روز تولدمه .

قشنگترین فیلمی که دیدی چه بود ؟

آژانس شیشه ای ، عینک دوی .

تو دوران مدرسه از چه درسی بیشتر خوشبت می اومد و از چه درسی بدت می اومد ؟

از ورزش لذت می بردم و از شیمی بدم می اومد .

آشپزی هم بلدی ؟

بله که بلدم من چون تحصیلاتم رو در خارج از تهران به اتمام رسوندم کلی آشپزی یاد گرفتم .

اوقات فراغتت چه کارمی کنی ؟

فیلم می بینم .

زنگ موبایلت چیه ؟

یه آهنگ ایرلندیه .

ماشین مورد علاقه ات ؟

ماشین شاسی بلند مثل پاترول خودم .

چه توصیه ای به جوونا داری ؟

درس بخونن

 

عکس های پوریا پورسرخ




عکس های پوریا پورسرخ







عکس های پوریا پورسرخ

















عکس های پوریا پورسرخ










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد